ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ЯНГИ ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРНИ ҚЎЛЛАНИШИ
Курбонов Баходир
“Kokand university” Андижон филиали, доцент
Кирйигитов Бахридин
“Kokand university” Андижон филиали, ассистент
Бердихўжаева Шахноза
“Kokand university” Андижон филиали, Компьютеринг инжиниринг талабаси
Keywords: манба, кичик гуруҳда ишлаш, ақлий хужум, кейс-стади
Abstract
Ушбу ишда таълим жараёнида янги интерфаол усулларни амалда қўлланилиши ва уларнинг таълим самарадорлигига таъсири ҳақида маълумот берилган. Ўқув материални тушунтириш ва унинг ўзлаштирилиши мониторингини олиб бориш ҳолати ва уни қандай баҳолашни амалжа ошириш тўғрисида фикрлар келтирилган.
References
Алхамова М.Р. Профессионал таълим муассасаларида дуал шаклини амалга оширишда корхоналарнинг ҳамкорлик тамойиллари //Ta’lim tizimida innovasiyalar va ularning amaliy radbirlari: muammolar va yechimlari. Respublika ilmiy konferernsiyasi. Farg’ona. 2024 yil 25 yanvar. 203-209-bet.
Кирйигитов Б.А., Каршибаев А. Аспекты и анализ процесса подготовки специалистов – основа будущего /Вопросы науки и образования. - 2020. №7.- С.77-80.
Бабаев Д.Б., Хайитов Ш.К. Формирование профессиональных умений у студентов инженерных специальностей при выполнении лабораторного физического эксперимента /Научно-методические проблемы инновационного педагогического образования, 2018. 18-23
Юнусов О., Косимов Ш., Абдувохидов А. Электронные ресусрсы в образовании: возможности, преимущество и проблемы /Ilm nuri журнали. - 2023. Issie 6. June. - 82-86-бетлар.
Кирйигитов Б. Мультимедиянинг қўлланилиши //“Таълим жараенига ахборот коммуникация технологияларини тадбиқ қилиш муаммолари” мавзусидаги республика илмий ава илмий-техник анжумани материаллари тўплами. Андижон, 2017 й. 24 апрель. 2-қисм. 175-176-бетлар.
Toxirjon, U. (2024). BOSHLANGICH SINFLARDA O ‘QISHNI YETKAZIB OLISHGA QIYNALAYOTGAN O ‘QUVCHILAR BILAN ISHLASHDA INTERFAOL USULLARDAN FOYDALANISH. Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 9-13.
Toxirjon, U. (2024). XALQARO O ‘QISH SAVODXONLIGINI O ‘RGANISH (PIRLS). Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 14-17.