G‘ARB MUTAFAKKIRLARI QARASHLARI PEDAGOGIK TAFAKKURNI SHAKLLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARIDAN BIRI SIFATIDA

Gulbahor Xolmirzayeva

Andijon davlat pedagogika instituti tadqiqotchisi

Keywords: tafakkur kategoriyasi, pedagogik tafakkur, falsafa, psixologiya, xulq-atvor, fikrlash, taqqoslash.


Abstract

maqolada G‘arbning faylasuf olimlari va psixologlari tomonidan tafakkur mohiyati, inson xulq-atvorida tutgan o‘rni qanday talqin etilgani haqidagi mulohazalar bayon etilgan. Falsafiy va psixologik yondashuvlarning pedagogik dunyoqarash, xususan, bo‘lajak tarbiyachilar pedagogik tafakkurini shakllantirishda metodologik omil, nazariy asos bo‘lishiga e’tibor qaratiladi.


References

Андреева Н.Н. Философия и история образования. - Москва, 1999.

Дьюи Дж. Демократия и образование: Пер. с англ. - Москва,2000.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - СПб., 2002.

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. Т.2.- Москва,1983.

Гордеева Н.Д., Зинченко В.П. Роль рефлексии в построении предметного действия// Человек, № 6, 2000.

Фейербах Л. Сочинения: В 2 т. Т.1. / Пер. с нем.- Москва,1995.

Мамардашвили М.К. Как я понимаю философию. - Москва,1990.

Кон И.С. В поисках себя: Личность и её самосознание. - Москва,1984.

Toxirjon, U. (2024). PEDAGOGIKA VA PSIXOLOGIYA O'RTASIDAGI O'ZARO TA'SIRNI O'RGANISH. Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 22-27.