FIZIKA OʻQITISHDA MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI
Xolov Komil Normamatovich Bobilov, Nodirbek Xolto’rayevich
Axborot texnologiyalari va menejment universiteti
Abstract
Fizika ma’ruzalarida о’rganiladigan mavzuning ta’limiy, tarbiyaviy va rivojlantiruvchi maqsadlari va pedagogik texnologiyalarning didaktik funkiyalarini hisobga olgan holda texnologiyadan foydalanishni ilmiy – uslubiy asosda tanlagandagina kо’zlangan maqsadga va samaradorlikka erishiladi. Texnologiyadan foydalanishning ilmiy-uslubiy asosda tanlangan maqsadga va samaradorlikka erishish uchun, fizika ma’ruzalari o’rganishida quyidagi ta’limiy, tarbiyaviy, va rivojlantiruvchi maqsadlarni belgilash zarur.
References
Djoraev M. Fizika o‘qitish metodikasi (umumiy masalalar). – Toshkent.: TDPU, 2013.
O’sarov J.E. Formation competence at pupils as the factor of increase of education’s efficiency. //International Scientific Jornal. Philadelphia, USA, 19.09.2017. –p.79-82.
Maxmanov E.B. Fizikadan masalalar yechish orqali talabalarning fizik kompetentligini oshirish. Mug‘allim hem o‘zliksiz bilimlendirio‘ ilmiy metodik jurnal. -2020 yil. №5.2.
Usarov J.E. Kompetensiyaviy yondoshuvga asoslangan davlat ta’lim standartlarini amaliyotga joriy etish: muammo va yechimlar//Fizika, matematika va informatika. Т.:2016, №6. – 40-48б.
Binokulovich, Makhmanov Ergash. "THE DEVELOPMENT OF LABORATORY PRACTICE-TRAININGS IN THE IDENTIFICATION OF COMPARATIVE SPECIFIC HEAT CAPACITY IN LIQUIDS AND SOLIDS." European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol 8.9 (2020).
Ишмуродова Г. И., Махманов Э. Б. МАСТЕР-КЛАСС АСОСИДА ФИЗИКАДАН МАСАЛАЛАР ЕЧИШ МАШҒУЛОТЛАРИНИ ТАШКИЛ ҚИЛИШ //Современное образование (Узбекистан). – 2020. – №. 10 (95). – С. 11-17.