BOSHLANGʻICH SINF MATEMATIKA DARSLARIDA MANTIQIY MASALALAR USTIDA ISHLASH USULLARI

Sadriddinova Zulfiya Mirzaliyevna

Qo‘qon universiteti Ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi

Dadaboyeva Madina

Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabasi

Keywords: Matematik mantiq, boshlang‘ich sinflar, jalb qilish, mavjudlik, tushunish, ishlash, yutuq


Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda matematik mantiqiy masalalarni hayotga tatbiq etish uchun turli usullardan foydalanishni o‘rganish va shu bilan mavzuni yanada qiziqarli va o‘quvchilar uchun ochiq qilishga xizmat qiladi. Tadqiqotlar, o‘quvchilarning matematik mantiqni tushunishi va qadrlashini oshirishga qaratilgan bo‘lib, matematikada ishlash va umumiy yutuqlarga olib keladi. Matematik mantiqiy masalalar ilmiy tadqiqotlar asosida o‘quvchilarning analitik fikrlash va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishda katta ahamiyatga ega. Bu masalalar o‘quvchilarning o‘zlarini tahlil qilish, mantiqiy jihatlaridan muammo va savollarga yaqinlashish va yechishda ko‘rsatilgan ishlar orqali o‘ylash va ishlashga imkoniyat beradi.


References

Jumayev M.E. “ Matematika o‘qitish metodikasidan praktikum”. - T.2003-yil.

Boshlang‘ich ta’limni o‘qitish metodikasi bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. II-qism. – T-2018-M.Axmedov va b.q. 1-sinf “Matematika” darsligi T-2020- yil.

Bikbayeva N., Yangabayeva E., Girfanova K.To‘rtinchi sinf matematika darsligi.Toshkent. “Oqituvchi”.2017 yil.

Jumayev M.E. Bolalarda boshlang‘ich matematika tushunchalarni rivojlantirish nazariyasi va metodikasi. (KHK uchun) Toshkent.”Ilm-Ziyo” 2013 yil.

Jumayev M.E. Boshlang‘ich matematika nazariyasi va metodikasi. (KHK uchun) Toshkent. “Turon-Iqbol”. 2012 yil.

Dadaboyeva, M. A. Qizi. (2023). SHARQ MUTAFAKKIRLARINING AXLOQIY QARASHLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(16 SPECIAL), 833–841. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5108

Mirzaliyevna, S. Z. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARDA TASVIRIY SAN’ATNI O‘QITISHDA PEDAGOGIK MAHORATNING O‘RNI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 865-867.

Mirzaliyevna, S. Z., & Mashhura, X. (2023). PEDAGOGIK TEXNALOGIYALARNING VAZIFALARI VA MAQSADI. QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 687-689.

Yo‘Ldashev, A. (2022). Ta’limda suniy intellektning imkoniyatlari. Academic research in educational sciences, 3(11), 726-729.

Toxirjon, U. (2024). BOSHLANGICH SINFLARDA O ‘QISHNI YETKAZIB OLISHGA QIYNALAYOTGAN O ‘QUVCHILAR BILAN ISHLASHDA INTERFAOL USULLARDAN FOYDALANISH. Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 9-13.

Toxirjon, U. (2024). XALQARO O ‘QISH SAVODXONLIGINI O ‘RGANISH (PIRLS). Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 14-17.

Toxirjon, U. (2024). PEDAGOGIKA VA PSIXOLOGIYA O'RTASIDAGI O'ZARO TA'SIRNI O'RGANISH. Integration of Economy and Education in the 21st century, 2(2), 22-27.

O‘ZBЕKISTONDA SUV MUAMMOSINI OLDINI OLISH INSON VA TABIAT UCHUN ZARURIY MASALA

MA qizi Dadaboyeva – Educational Research in Universal Sciences, 2023

Alijon, M., Iqlimaxon, A, & Asilova, S. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI MAKTABGA MOSLASHUVIDA PSIXOLOGIK YORDAM. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 861-864.

Xoliqovich, M. A., & Faxriddin, H. (2023). TURLI DIN VAKILLARI O‘RTASIDAGI MUNOSABATLARNING PSIXOLOGIK TAMOYILLARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 745-748.

Xoliqovich, M. A., & Faxriddin, H. (2023). TURLI DIN VAKILLARI O‘RTASIDAGI MUNOSABATLARNING PSIXOLOGIK TAMOYILLARI. QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 745-748.

Alijon, M., Iqlimaxon, A., & Asilova, S. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI MAKTABGA MOSLASHUVIDA PSIXOLOGIK YORDAM. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 861-864.