TURIZM SOHASIDA FRANCHAYZING ASOSIDA MARKETING TADQIQOTLARI VA INNOVATSION BIZNES-MODELLARNI TADQIQ QILISH YO‘LLARI
Anvar Xodjayev
Buxoro Davlat universiteti Iqtisodiyot kafedrasi oʻqituvchisi
Keywords: Turizm sohasi, Franchayzing, Marketing tadqiqotlari, Innovatsion biznes-modellar, Bozor talabi, Raqobat tahlili, Mijozlar xatti-harakatlari, Raqamli transformatsiya, Barqaror turizm.
Abstract
Ushbu tezis turizm sohasida franchayzing asosida marketing tadqiqotlari va innovatsion biznes-modellarni tadqiq qilish yo‘llariga bag‘ishlangan. Unda franchayzingning turizm sohasidagi ahamiyati, bozor talabini o‘rganish, raqobat muhitini tahlil qilish va mijozlar xatti-harakatlarini o‘rganish kabi marketing tadqiqotlari usullari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, raqamli transformatsiya, barqaror turizm va shaxsiylashtirilgan xizmatlar kabi innovatsion biznes-modellarning franchayzingdagi o‘rni tahlil qilingan.Tezisda franchayzingda muvaffaqiyatli marketing strategiyalarini ishlab chiqishning asosiy bosqichlari ham yoritilgan.
References
Bozarov, E., & Babayeva, L. (2021). TURIZM SOHASIDA KLASTERLARNING SAMARASI VA AHAMIYATI. Scientific progress, 2(6), 208-212.
Rasulovich, K. A., & Ruzijon, G. (2024). PROSPECTS FOR IMPROVING THE ACTIVITIES OF COMMERCIAL BANKS IN THE SECURITIES MARKET IN THE DEVELOPMENT OF THE COUNTRY'S ECONOMY. IMRAS, 7(5), 99-103.
Rasulovich, K. A. (2021). The role of agro-tourism in the development of socio-economic infrastructure in rural areas. Наука и образование сегодня, (3 (62)), 13-14.
Rasulovich, K. A., & Tuymuratovich, A. M. (2021). Efficiency of formation of franchise in small business development. Наука и образование сегодня, (9 (68)), 39-42.
Bakhromov, A., Juraeva, N., Nurfayzieva, M., Oppokkhonov, N., & Egamnazarov, K. (2023). Sun'iy intellektning turizm sohasida xizmat ko'rsatish sifatini oshirishdagi o'rni. Academic research in educational sciences, 4(6), 23-31.


