TALIM TIZIMINI TEXNOLOGIYALASHTIRISHNING USTUVOR YONALISHLARI
N.Xudoyberganov
QDPI
Abstract
XX asrning 60-yillarning boshlarida talimni dasturlash asosida talim jarayonini tashkil etish “texnologiya” tushunchasining mohiyatini ochib beruvchi omil sifatida ko`rila boshlandi. Dasturiy talim bolalarga muayyan bilimlarning alohida qism holida emas, balki izchil, yaxlit tarzda berilishini nazarda tutadi. Talim jarayonini yaxlit, maqbul dasturga muvofiq tashkil etish taklifi ilk bora AQSH da faoliyat yurita boshlagan. “Dasturiy talim va o`rgatuvchi mashinalar bo`yicha birlashgan Qo`mita” tomonidan ilgari surilgan. Dasturiy talim o`zida talim maqsadlari, ularni o`zgartirish va baholashning mos ravishdagi mezonlari hamda talim muhitining aniq tavsifini qamrab oladi. Bu esa o`zgartirish majmuasini to`laligicha qayta tashkil etish tushunchasi mazmuniga mos keladi.
References
Sh.M.Mirziyoyev. Erkin va farovon demokratik Oʻzbekiston davlatini birgalikda
barpo etamiz. T. Oʻzbekiston. 2017-y.
Oʻzbekiston Respublikasining “Talim toʻgʻrisida”gi Qonuni 2020-yil 24-sentabr.
Oʻ.Q.Tolipov, M.Usmonxoʻjayeva “Pedagogik texnologiyalarning tatbiqiy asoslari”
T-“FAN” 2006-yil.
J.Gʻ.Yoʻldoshev, F.Yoʻldosheva, G.Yoʻldosheva “Interfaol talim -sifat kafolati”
Toshkent-2008-yil.
Mustaqil talim — talim samarodorligini oshirish omili. “Xalq talimi” jurnali. 1997
T.
Raxmankulova N., Mirzanazarova S. DIDAKTIK OYINLAR-BILISHGA QIZIQISHNI
UYGOTISH VOSITASI //International journal of conference series on education and social sciences (Online). – 2022. – T. 2. – №. 1.
Rakhmonkulova N. K. The Importance of Solving Mathematical Problems in Primary Grades //International Journal of Innovative Research in Science, Engineering and Technology.
Rahmankulova N. X. Formation of a Scientific Worldview in Children of Primary School Age //World of Science: Journal on Modern Research Methodologies. – 2023. – T. 2. –
№. 3. – S. 41-46.


