BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA INTEGRAL TEXNOLOGIYALAR

Shohbuzaxon Xasanova

Bog’dod tumani 7-umumta’lim maktabi o‘qituvchisi


Abstract

Boshlang‘ich ta'lim tizimi zamonaviy pedagogik yondashuvlar va texnologiyalarni o‘z ichiga olishi kerak. Ta'lim jarayonida integral texnologiyalarning qo‘llanilishi, o‘quvchilarni nafaqat bilim bilan, balki ijodiy fikr, muammolarni hal qilish ko‘nikmalari, va jamiyatda o‘z o‘rnini topish uchun zarur bo‘lgan kompetentsiyalar bilan ta'minlashda muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada boshlang‘ich ta'limda integral texnologiyalarni qo‘llash, ularning ta'lim jarayoniga ta'siri, o‘quvchilar kompetentsiyalarini rivojlantirish va o‘qituvchilar rolini o‘rganish maqsadida bir qator tahlillar o‘tkaziladi.


References

Abduraxmonov, A. (2021). "Pedagogik texnologiyalar va ularning ta'lim jarayonidagi

o‘rni". O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta'lim vazirligi.

Karimova, L. (2020). "Boshlang‘ich ta'limda interfaol metodlar". Ta'lim va innovatsiyalar.

Sultonov, S. (2019). "Loyiha asosida o‘qitish: nazariya va amaliyot". Ta'lim va ilm-fan.

Махкамова Д.А. Methodical provision of vocational guidance of students in secondary schools // Galaxy . №8. 2022. 434-440 b. (13.00.00. № 30) Impact Factor (SJIF 2022:7.718)

Махкамова Д.А. Methodological provision of directing students to profession in high schools // Semiconductor Optoelectronics, vol.42, No. 02(2023). -P. 1308-1313. https://internationaljournals.co.in/index.php/giirj/article/view/4780

Rakhmankulova, N. K. (2022). METHODS OF TEACHING MATHEMATICS IN EDUCATION. In ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕОРИИ И ПРАКТИКИ (pp. 15-17).