TA’LIMNI BAHOLASHDA INNOVATSION YONDASHUV. PIRLS BAHOLASH DASTURI
Abduraxmonov U.Sh.
Qo‘qon DPI o‘qituvchisi
Umarjonova S. A.
Qo‘qon DPI talabasi
Keywords: innovatsion yondashuv, ta’limni baholash, PIRLS baholash dasturi, savodxonlik darajasi, xalqaro baholash, ta’lim sifati, monitoring.
Abstract
Mazkur maqola Ta’limni baholashda innovatsion yondashuvlarni joriy qilish va baholash jarayonlarini rivojlantirish masalalariga bag‘ishlangan. Maqolada PIRLS baholash dasturi orqali xalqaro baholash ko‘rsatkichlariga asoslangan ta’lim jarayonini takomillashtirish usullari haqida so‘z yuritiladi. Innovatsion baholash usullari yordamida ta’lim sifatini monitoring qilishning ahamiyati va bu yondashuvni amalga oshirishdagi asosiy yo‘nalishlar ko‘rsatib o‘tiladi.
References
Mavlonova R., Rahmonqulova N. Boshlang‘ich ta’limni integratsiyalash. -Toshkent. 2011. B.182.
Omonov H.T. Olamning umumiy ilmiy manzarasini yaratishda fanlar integratsiyasi va
differentsiatsiyasining roli // Ta’lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar. -2007. - № 3. B.437.
Nuriddinova M.I. Tabiatshunoslikni o‘qitish metodikasi.- O‘quv qo‘llanma.T., 2005.
Shirinboyev Sh. Tabiatshunoslik darslarida ekologik tarbiya// “Boshlang‘ich ta’lim”. - 1993. - №5-6. B.319.
Rakhmankulova, N. K. (2022). METHODS OF TEACHING MATHEMATICS IN EDUCATION. In ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕОРИИ И
ПРАКТИКИ (pp. 15-17).
Norbo‘tayev X.B., Shoyqulova N. Fanlararo ekologik tarbiya. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent: “DIZAYN-PRESS”, 2012. B.106.


