BOSHLANG‘ICH TAʼLIMDA INNOVATSION YONDASHUV
Abduraxmonov U. Sh
Qo‘qon DPI o‘qituvchisi
Valijonova Z. A.
Qo‘qon DPI talabasi
Keywords: pedagogika, innovatsion pedagogika, boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, pedagogik jarayon, innovatsion muhit, innovatsion jarayon.
Abstract
Mazkur maqola boshlang‘ich taʼlim jarayonida innovatsion yondashuvlarning ahamiyati va qo‘llanilish usullarini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Bugungi kunda ta’lim tizimidagi zamonaviy tendensiyalar, jumladan, raqamli texnologiyalar, interaktiv metodlar va pedagogik yangiliklar boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining taʼlim sifatini oshirishga yordam bermoqda. Maqolada innovatsion yondashuvlarning boshlang‘ich ta’limdagi roli, ta’lim samaradorligini oshirishga ta’siri, shuningdek, o‘qituvchilarning o‘z faoliyatida zamonaviy vositalardan foydalanish zarurati kabi masalalar muhokama qilinadi.
References
Mavlonova R., Rahmonqulova N. Boshlang‘ich ta’limni integratsiyalash. -Toshkent. 2011. B.182.
Omonov H.T. Olamning umumiy ilmiy manzarasini yaratishda fanlar integratsiyasi va
differentsiatsiyasining roli // Ta’lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar. -2007. - № 3. B.437.
Nuriddinova M.I. Tabiatshunoslikni o‘qitish metodikasi.- O‘quv qo‘llanma.T., 2005.
Shirinboyev Sh. Tabiatshunoslik darslarida ekologik tarbiya// “Boshlang‘ich ta’lim”. - 1993. - №5-6. B.319.
Rakhmankulova, N. K. (2022). METHODS OF TEACHING MATHEMATICS IN EDUCATION. In ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕОРИИ И
ПРАКТИКИ (pp. 15-17).
Norbo‘tayev X.B., Shoyqulova N. Fanlararo ekologik tarbiya. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent: “DIZAYN-PRESS”, 2012. B.106.


