INTERAKTIV O‘QITISHNING METODOLOGIK PRINSIPLARI
Shoqosim Abduraximov
Qo‘qon DPI o‘qituvchisi
Keywords: Interaktiv o‘qitish, metodologik prinsiplari, ta’lim samaradorligi, faol o‘quv jarayoni, zamonaviy ta’lim usullari, talabalarning ishtiroki, o‘qitish texnologiyalari.
Abstract
Ushbu maqolada interaktiv o‘qitishning metodologik prinsiplari tahlil qilinadi. Interaktiv yondashuvning mohiyati, uning ta’lim jarayonidagi roli va samaradorligi muhokama etiladi. Mualliflar interaktiv metodlarning talabalarning faol ishtirokini ta’minlashdagi ahamiyatini ta’kidlab, zamonaviy o‘qitish jarayonida ushbu usullardan foydalanish bo‘yicha tavsiyalarni beradi.
References
Белошистая, А.В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников / А.В. Белошистая. – М. : Владос, 2003 – 400 b.
Блинова, Т.Л. Активизация познавательного интереса обучающихся в процессе обучения математике: учебное пособие / Т.Л. Блинова; Урал.гос. пед. Ун-т. – Екатеринбург, 2005.- 100b.
Божович, Л.И. Проблемы развития мотивационной сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л.И.Божович, Л.В.Благонадежиной. - М. : 1972.- B. 7-44.
Выготский, Л.С. Умственное развитие детей в процессе обучения // 86as hu86c
статей. – М. : Книга По Требованию, 2013.
Гилмуллина, Р.Ш. Дидактическая игра [Электронный ресурс]. – Режим доступа:
obshche pedagogicheski etekhnologii / 2013/01/07/didakticheskaya-igra, 15.12.2017
Голованова Н. Ф. Общая педагогика: учебное пособие для ВУЗов. – С.-П.: Речь, 2005.
Рахманкулова, Н. Х. (2021). Исторические данные о числах и
количестве. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 2(2), 97-100.
HH, M., AA, N., NX, R., GB, U., & UA, M. (2022). КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ В
ОБЛАСТИ ИКТ. Международный журнал специального образования детей раннего возраста, 14(7).


