INTERAKTIV O‘QITISHNING METODOLOGIK PRINSIPLARI

Shoqosim Abduraximov

Qo‘qon DPI o‘qituvchisi

Keywords: Interaktiv o‘qitish, metodologik prinsiplari, ta’lim samaradorligi, faol o‘quv jarayoni, zamonaviy ta’lim usullari, talabalarning ishtiroki, o‘qitish texnologiyalari.


Abstract

Ushbu maqolada interaktiv o‘qitishning metodologik prinsiplari tahlil qilinadi. Interaktiv yondashuvning mohiyati, uning ta’lim jarayonidagi roli va samaradorligi muhokama etiladi. Mualliflar interaktiv metodlarning talabalarning faol ishtirokini ta’minlashdagi ahamiyatini ta’kidlab, zamonaviy o‘qitish jarayonida ushbu usullardan foydalanish bo‘yicha tavsiyalarni beradi.


References

Белошистая, А.В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников / А.В. Белошистая. – М. : Владос, 2003 – 400 b.

Блинова, Т.Л. Активизация познавательного интереса обучающихся в процессе обучения математике: учебное пособие / Т.Л. Блинова; Урал.гос. пед. Ун-т. – Екатеринбург, 2005.- 100b.

Божович, Л.И. Проблемы развития мотивационной сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л.И.Божович, Л.В.Благонадежиной. - М. : 1972.- B. 7-44.

Выготский, Л.С. Умственное развитие детей в процессе обучения // 86as hu86c

статей. – М. : Книга По Требованию, 2013.

Гилмуллина, Р.Ш. Дидактическая игра [Электронный ресурс]. – Режим доступа:

obshche pedagogicheski etekhnologii / 2013/01/07/didakticheskaya-igra, 15.12.2017

Голованова Н. Ф. Общая педагогика: учебное пособие для ВУЗов. – С.-П.: Речь, 2005.

Рахманкулова, Н. Х. (2021). Исторические данные о числах и

количестве. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 2(2), 97-100.

HH, M., AA, N., NX, R., GB, U., & UA, M. (2022). КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ В

ОБЛАСТИ ИКТ. Международный журнал специального образования детей раннего возраста, 14(7).