BOSHLANG`ICH SINFLARDA TO‘PLAMLAR VA ULAR USTIDA AMALLARNI О‘RGANISNING NAZARIY ASOSLARI

Furkat Zakirov

f-m.f.n.prof.v.b. Nizomiy nomidagi TDPU Boshlang‘ich ta’limda matematika fa uni о‘qitish metodikasi kafedrasi

Keywords: To‘plamni tashkil qiluvchi obyektlar, aksioma, amallar bajarish metodikasi, nazariy asoslar, to‘plam oasti.


Abstract

Bugungi kunda boshlang‘ich sinflardan boshlab tо‘plamlar va ular ustidaamallar bajarish kiritilib dolzarb masala sifatida о‘rganilmoqda.


References

О‘zbekicton Recpublikaci Prezidentining 2020 yil 29 oktabrdagi “Ilm fanni 2030

yilgacha rivojlantirish konsepsiyacini tacdiqlash tо‘g‘ricida”gi PF-6097-con Farmoni. www.lex.uz.

О‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 8 maydagi PQ-4312 - sonli Qarori, О‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi. www.lex.uz.

Mаtemаtikа sohаsidаgi tа’lim sifаtini oshirish vа ilmiу- tаdqiqotlаrni rivojlаntirish сhorа tаbirlаri to‘g‘risidа. Uzbekiston Resрublikаsi rezidentining РQ-4708-son 07.05.2020 Qаrori.

Zakirov F.M. Role and place of mathematical statistics methods in pedagogical research.Science and innovation.International scientific journal volume 2 issue 12 december 2023 scientists.uz https://doi.org/10.5281/zenodo.10288143

Dzhumaev M.I. Competence- based approach to teaching mathematics to primary school students according to the requirements in the national curriculum of Uzbekistan Science and innovation. International Scientific Journal Volume 3 Issue 2 February 2024 https://doi.org/10.5281/zenodo.10694172

Djumауev M. Milliy o‘quv dasturini amaliyotga joriy etishning asosiy tamoyillari va mohiyati haqida. № 1 –son Fizika matematika , informatika jurnali/Toshkent .2024 / 148-165 b. http://uzpfiti.uz/uz2/fizika,matematika, informatika.htm, E-mail: fizmat_ jurnali@inbox.uz

7.Herbert Gintis , Mathematical Literacy for Humanists, p.p11-12,14-15

Axmedova N. Диагностический инструментарий оценки уровня сформированности алгоритмической компетентности в процессе дифференциального обучения у будущих педагогов начальных классов. Namangan davlat universiteti Ilmiy axborotnomasi 2023/12/1, 747-753бб

Axmedova N. Theoretical foundations of the differentiated approach in education. Procedia of Theoretical and Applied Sciences 2023/3/24. 86-90бб

Axmedova N. Formation of practical and general reading skills of primary school students (in mathematics lessons). International Engineering Journal For Research & Development 2020/8/22, 1-4 вв.

Axmedova N. Multimedia education and its implimentasion primary school.

Сonferens of manegement of islamic education lidership in the era of revolution 2020/3/6.

Рахманкулова, Н. Х. (2021). Исторические данные о числах и количестве. International journal of discourse on innovation, integration and education, 2(2), 97- 100.

Melieva H.H;Normatov A.A;Rahmankulova N.X;Umarova G.B;Mashrabjonov U.A. (2022). Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов в области икт. Международный журнал специального образования детей раннего возраста, 14(7).

Raxmankulova, N., & Mirzanazarova, S. (2022, January). Didaktik oyinlar-bilishga qiziqishni uygotish vositasi. In International journal of conference series on education and social sciences (Online) (Vol. 2, No. 1).

Rakhmankulova, N. K. (2022). Methods of teaching mathematics in education. In педагогические науки: актуальные вопросы теории и практики (pp. 15-17).

Рахмонкулова, Н. К. Важность решения математических задач в начальных классах. Международный журнал инновационных исследований в области науки, техники и технологий.

Khasanovna, R. N. Methods of teaching mathematics in education. 51 Технологии социально-эмоционального обучения (sel) в профилактике буллинга учащихся былина вера владимировна, 52, 15.