«МАЪНАВИЯТ АСОСЛАРИ» ФАНИ БУЙИЧА ЎҚУВ-УСЛУБИЙ МАЖМУА
М. О. Ғаниева
Д. Н. Раҳматова
Abstract
«Маънавият асослари» фанидан тажриба-синов укув-услубий мажмуаси Тошкент Давлат иктисодиёт университети Фалсафа кафедрасида тайёрланган. Ушбу мажмуа укув-услубий ва маълумотли хужжатлардан нборат булиб, талабаларни маъруза ва амалий машгулотларни мустакил урганиш буйича узлаштириш сифатини оширади. Укув-услубий мажмуа «Маънавият асослари» фани буйича бакалавриат боскичи талабалари учун мулжалланган.
References
Ганиева, М. А., and Д. М. Файзуллаева. "Кейс-стади ўқитишнинг педагогик технологиялари тўплами/Мет. қўлл.“Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими тизимида инновацион технологиялар” сериясидан." Т.: ТДИУ 95 (2013).
Ганиева, М. А., & Файзуллаева, Д. М. (2013). Кейс-стади ўқитишнинг педагогик технологиялари тўплами/Мет. қўлл.“Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими тизимида инновацион технологиялар” сериясидан. Т.: ТДИУ, 95.
Файзуллаева, Д. М., М. А. Ганиева, and И. Неъматов. "Назарий ва амалий ўқув машғулотларда ўқитиш технологиялари тўплами/Мет. қўлл." Ўрта махсус, касб-ҳунар таълимида инновацион таълим технологиялари сериясидан–Т.: ТДИУ 137 (2013).
Файзуллаева, Д. М., Ганиева, М. А., & Неъматов, И. (2013). Назарий ва амалий ўқув машғулотларда ўқитиш технологиялари тўплами/Мет. қўлл. Ўрта махсус, касб-ҳунар таълимида инновацион таълим технологиялари сериясидан–Т.: ТДИУ, 137.
Ganiyeva, Muborak. "“Шахс ва жамият” ўқув фанида таълим сифатини оширишнинг муҳим масалалари (Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими муассасалари мисолида)." Архив научных исследований (2020).
Ganiyeva, M. (2020). “Шахс ва жамият” ўқув фанида таълим сифатини оширишнинг муҳим масалалари (Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими муассасалари мисолида). Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "Тарихий-маданий туризм ва уни ривожлантириш истиқболлари." Архив научных исследований (2020).
Ganiyeva, M. (2020). Тарихий-маданий туризм ва уни ривожлантириш истиқболлари. Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг БМТ Бош Ассамблеясининг 72-сессиясидаги нутқини ўрганиш бўйича илмий-оммабоп рисола." Архив научных исследований (2019).
Ganiyeva, M. (2019). Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг БМТ Бош Ассамблеясининг 72-сессиясидаги нутқини ўрганиш бўйича илмий-оммабоп рисола. Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "Использование педагогических и информационных приёмов в обучении предмета «Обществоведение»." Архив научных исследований (2020).
Ganiyeva, M. (2020). Использование педагогических и информационных приёмов в обучении предмета «Обществоведение». Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "«Шахс ва жамият» фани–тарихий, ҳуқуқий ва фалсафий тушунчаларни ёритиш мезони." Архив научных исследований (2020).
Ganiyeva, M. (2020). «Шахс ва жамият» фани–тарихий, ҳуқуқий ва фалсафий тушунчаларни ёритиш мезони. Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "“Хотин-қизлар ижтимоий-сиѐсий фаоллигини ошириш–мамлакатимизда амалга оширилаѐтган ислоҳотларнинг муҳим омили” мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани мақолалар тўплами." Архив научных исследований (2020).
Ganiyeva, M. (2020). “Хотин-қизлар ижтимоий-сиѐсий фаоллигини ошириш–мамлакатимизда амалга оширилаѐтган ислоҳотларнинг муҳим омили” мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани мақолалар тўплами. Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "―Талаба-ѐшлар тарбиясида инновацион ѐндашув: тарбиянинг янги методлари ва унда ахборот коммуникацион технологияларнинг ўрни‖ мавзусидаги республика илмий-амалий конференцияси мақолалар тўплами." Архив научных исследований (2019).
Ganiyeva, M. (2019). ―Талаба-ѐшлар тарбиясида инновацион ѐндашув: тарбиянинг янги методлари ва унда ахборот коммуникацион технологияларнинг ўрни‖ мавзусидаги республика илмий-амалий конференцияси мақолалар тўплами. Архив научных исследований.
Ganiyeva, Muborak. "Ўзбекистон тарихи фанини ўқитишга доир баъзи мулоҳазалар." Архив научных исследований (2019).
Ganiyeva, M. (2019). Ўзбекистон тарихи фанини ўқитишга доир баъзи мулоҳазалар. Архив научных исследований.
Ганиева, М. А. "Из истории поэтического наследия народов Центральной Азии." Наука и современность 22 (2013): 179-181.
Ганиева, М. А. (2013). Из истории поэтического наследия народов Центральной Азии. Наука и современность, (22), 179-181.
Ganiyeva, Muborak. "2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегиясини “Халқ билан мулоқот ва инсон манфаатлари йили” да амалга оширишга оид Давлат дастурини ўрганиш бўйича илмий-услубий рисола." Архив научных исследований (2019).
Ganiyeva, M. (2019). 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегиясини “Халқ билан мулоқот ва инсон манфаатлари йили” да амалга оширишга оид Давлат дастурини ўрганиш бўйича илмий-услубий рисола. Архив научных исследований.
Madaliyeva Xurshida Ulug‘bek qizi, & Muborakxon Ganiyeva. (2023). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISHNING ZAMONAVIY METODIKASI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 350–352. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.445
Ганиева, М. А. "САХИБКИРАН-СОЗДАТЕЛЬ ШКОЛЫ ПО УПРАВЛЕНИЮ ГОСУДАРСТВОМ." Экономика и социум 3-2 (106) (2023): 468-474.
Ганиева, М. А. (2023). САХИБКИРАН-СОЗДАТЕЛЬ ШКОЛЫ ПО УПРАВЛЕНИЮ ГОСУДАРСТВОМ. Экономика и социум, (3-2 (106)), 468-474.
Ганиева, Муборак Адиловна. "Концептуальные основы образовательной технологии в курсе «Обществоведение»." Вестник Университета Российской академии образования 3 (2010): 135-137.
Ганиева, М. А. (2010). Концептуальные основы образовательной технологии в курсе «Обществоведение». Вестник Университета Российской академии образования, (3), 135-137.
Ганиева, М. «Ижтимоий-гуманитар фанларни ўқитишда Padlet онлайн доскасидан фойдаланишнинг самарали йўллари». Значение цифровых технологий в изучении истории Узбекистана, т. 1, вып. 01, октябрь 2022 г., сс. 79-82, doi:10.47689/.v1i01.13320.
Ганиева, М. (2022). Ижтимоий-гуманитар фанларни ўқитишда padlet онлайн доскасидан фойдаланишнинг самарали йўллари. Значение цифровых технологий в изучении истории Узбекистана, 1(01), 79–82. https://doi.org/10.47689/.v1i01.13320